Vill du få inblick i finansbranschen och arbeta i en roll med stort eget ansvar och varierande uppgifter? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt nyckelteam inom affärssupport. Här får du arbeta nära rådgivare, affärer och regelverk i en miljö som präglas av struktur, tempo och samarbete.
Om tjänsten
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Provanställning i 6 månader
Start: Enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt
Arbetsuppgifter
-
Löpande kontakt med ombud vid olika frågeställningar
-
Kontroll och godkännande av rådgivningsdokumentation
-
Vidarebefordran av order från ombud
-
Registrering av affärer och hantering av kompletteringar
-
Projektarbete och andra administrativa uppgifter
Din profil
Vi söker dig som är:
-
Noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad
-
Intresserad av finansmarknaden
-
Bekväm med att arbeta självständigt och strukturerat
Meriterande om du har:
-
Högskole- eller universitetsexamen
-
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Ansökan
Vänligen mejla ditt CV och personliga brev till:
rekrytering@svenskvpservice.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via LinkedIn.
Urval sker löpande.
Frågor om tjänsten? Kontakta:
Oscar Bergqvist
Telefon: 0736-198 384
E-post: oscar.bergqvist@svp.se
Om Svensk Värdepappersservice
Svensk Värdepappersservice (SVP) är Sveriges ledande plattform för fristående rådgivare - med drygt 70 anknutna ombudsbolag och över 150 enskilda rådgivare runtom i landet.
Vi har sju medarbetare och kontor i centrala Stockholm och Göteborg. Affärssupporten är vår största avdelning, och här arbetar vi tätt tillsammans med våra anknutna ombud. Vi är en liten och dynamisk organisation som präglas av prestigelöshet och ömsesidig respekt.
Samtidigt är vi en del av koncernen Primrose Partners, tillsammans med bland annat Strivo, Sensor Fonder och Idun Liv - vilket ger oss styrkan av en större grupp, med specialistkompetens inom flera delar av den svenska finansmarknaden.