Karriär

Är du rådgivare och vill bli anknutet ombud? Drömmer du om att bli investeringsrådgivare eller är du redan idag investeringsrådgivare och vill arbeta som anknutet ombud till oss? Vi söker såväl dig som är nyutbildad rådgivare som dig som idag arbetar som rådgivare på någon bank och drömmer om att bli egenföretagare. Många av våra befintliga ombudsbolag söker aktivt efter fler rådgivare. Kontakta oss så kan vi berätta mer och sätta dig i kontakt med ett av våra ombudsbolag. Kontakta oss

Svensk Värdepappersservice tillhandahåller marknadsledande rådgivnings- och förvaltningstjänster. Sugen på en karriär hos oss? Vi är en liten och dynamisk organisation som präglas av prestigelöshet och ömsesidig respekt. Vår framgång bygger på att kunna locka till oss branschens bästa talanger.

Lediga tjänster

Vi annonserar löpande lediga tjänster på vår sida på LinkedIn. Följ oss därför på LinkedIn för att inte missa spännande karriärmöjligheter!

Om det för närvarande inte finns någon ledig tjänst ute men du tycker att vår verksamhet låter intressant och spännande och du vill bidra till vår framgång, då kan du alltid skicka in en spontanansökan till oss på rekrytering@svenskvpservice.se

Personuppgifter som lämnas i en ansökan kommer att behandlas av Svensk Värdepappersservice och kommer inte att lämnas ut till andra bolag. Du samtycker till att personuppgifterna får behandlas av Svensk Värdepappersservice genom att skicka in ansökan. Uppgifterna kommer att bevaras i högst ett år och kommer därefter att gallras.

Om oss

Svensk Värdepappersservice är en av landets ledande aktörer inom anknutet ombudskap, vilket innebär att vi erbjuder utvalda investeringsrådgivare att verka inom ramen för vårt värdepapperstillstånd och därmed säkerställer att de följer de lagar och regler som råder på den svenska värdepappersmarknaden. Vi fungerar som ett servicebolag åt våra anknutna ombud så att de kan fokusera på sin kärnverksamhet – investeringsrådgivning. Vi har idag ett sextiotal anknutna ombud runtom i Sverige. Vi erbjuder också ett antal olika portföljförvaltningstjänster.