Medarbetare till affärssupporten

Vi söker ytterligare en medarbetare till vår affärssupport i Stockholm alternativt Göteborg. Vi söker dig som vill påbörja en karriär, alternativt har något års arbetslivserfarenhet, inom finansbranschen. Tjänsten är baserad i centrala Stockholm eller Göteborg och utgör en provanställning de första 6 månaderna.

Dina arbetsuppgifter

• Löpande kontakt med våra anknutna ombud gällande alla typer av frågeställningar
  • Kontroll och godkännande av rådgivningsdokumentation samt vidarebefordran av order för alla affärer som inkommer från anknutna ombud
  • Registrera affärer och hantera kompletteringar
  • Projektarbeten samt övriga administrativa tjänster relaterade till rollen

Din profil

• Högskole- eller universitetsexamen är meriterande, men inte ett krav
  • Driven och ansvarstagande
  • Noggrann och serviceinriktad
  • Ett intresse för finansmarknaden
  • Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande

Vänligen mejla CV och ansökningsbrev till rekrytering@svenskvpservice.se, vi tar ej emot ansökningar via LinkedIn. Intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Oscar Bergqvist på telefon 0736-198384 eller e-post oscar.bergqvist@svp.se.

Vi som arbetar på SVP

Svensk Värdepappersservice har sju anställda på kontoren i Stockholm och Göteborg. Vår största avdelning är affärssupporten som arbetar med att granska de anknutna ombudens rådgivningsdokumentationer och på olika sätt stötta rådgivarna. Övriga anställda arbetar bland annat med compliance, projektledning och kommunikation. Vi är en liten och dynamisk organisation som präglas av prestigelöshet och ömsesidig respekt.